2011年9月20日 星期二

一個水樽照亮整個屋企

這個廣告,你一定要睇。Amazing!

10 則留言:

  1. 光度實際上等於幾多Watt的燈泡呢?

    回覆刪除
  2. what is the physics principle behind it? I can't understand ...

    回覆刪除
  3. http://isanglitrongliwanag.org/2011/04/27/solar-bottle-bulbs-light-up-homes-of-tondo-community/

    55w喎

    回覆刪除
  4. 黃昏時候有多光亮? 有沒有20W?

    回覆刪除
  5. 夜晚當然用不着,日間咁光已經很好。

    What is the physics behind it?折射吧。如果只穿一個洞,那光束很窄,但折射能把多些陽光收集,並散開至室內。只是我的估計,沒詳細研究。

    唯一擔心是落雨時縫隙會漏水。

    此外,Isang Litrong Liwanag 這個名字實在太不明所以(對世界大部分人來說),可不可以改個較易上口的名字?

    回覆刪除
  6. 估計係因為塑料瓶的頂部近似圓拱形,所以可以收束陽光。

    雖然未曾親身試驗,但呢位仁兄真係令我好感動。(多謝Nick 哥推介)

    回覆刪除
  7. 我要多謝阿 Sam 推介給我。

    回覆刪除
  8. 我諗屋內要好黑先可以有咁既效果.話時話,菲律賓既窮人真係可以好窮,生活條件可以好差,連日頭白白都要摸黑工作,唔好話電燈泡,裝一個咁簡單既水樽都要捐助先得.

    Bittermelon

    p.s. 唔知點解,每次用bittermelon既account名係到留言,系統都話我無權限. 唔通我比nick兄banned咗?

    回覆刪除
  9. 哈哈,看來以後要 ban 埋「匿名」呢…… =)

    回覆刪除
  10. Brilliant!!!
    但係捐錢係比佢地泥整水樽?! 唔係啊~?!?!

    回覆刪除